۳ پاسخ

احتمالا رفلاکس داره حتما ب پهلو بزارش

پسر منم همینجوری نفس میکشه بعضی وقتا خیلی نگرانم واسش

روی دستش بخوابه، نباید روی کمر و اصلاحا طاق باز بخوابه
بینی هاش گرفتگی نداشته باشه و دمای اتاق خیلی گرم نباشه
بازم بهداشت میری یا به دکترش بگو

سوال های مرتبط