جديدا واسه هر دو نوعو ميگن
من طبیعی بودم و گفتن واسه بچه های طبیعی میگیم ببرن
من سزارین بودم بردم بچه رو
برا دختر منم گفتن یک ماهگی ببرم دکتر براش سونو بنویسه
دختره من افقی به دنیا اومده بود که سونو نوشتن و دکتره دخترم گفت سونو نمیخواد و لگنش سالمه
من سزارین بودم بردم
نه دکتر تو بیمارستان معاینه میکنه اگه لازم باشه میگه ببری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.