نه بخور منم دکترم هر ۱۲ساعت نوشته
نه خوبه
ن من تو ماه ۷ بارداری دکتر برام فاموتیدین ۴۰ تجویز کرد هر ۱۲ ساعت یکی میخوردم تا آخر بارداری هر شب و روز خیلی حالم بد بود و سوزش معده داشتم با خوردن فاموتیدین خوب میشدم هیچ ضرری نداره
نه اشکال نداره بخور
خوبه من دکترم بهم گفت بخورم
در کنارش عرق نعناهم مصرف میکردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.