۵ پاسخ

نه بخور منم دکترم هر ۱۲ساعت نوشته

نه خوبه

ن من تو ماه ۷ بارداری دکتر برام فاموتیدین ۴۰ تجویز کرد هر ۱۲ ساعت یکی میخوردم تا آخر بارداری هر شب و روز خیلی حالم بد بود و سوزش معده داشتم با خوردن فاموتیدین خوب میشدم هیچ ضرری نداره

نه اشکال نداره بخور

خوبه من دکترم بهم گفت بخورم
در کنارش عرق نعناهم مصرف میکردم

سوال های مرتبط