۶ پاسخ

فک کنم مثل میخچه
ببر دکتر داروخونه نشون بده
یا قطره میده یا چسب
بزنی از بین میره

ما بهش میگیم ناشَک 😂

فشارش نده
پسرهاله منم همیشه داشت رو دستش
میگفت میخچه ست

ی کوچولو فشار بده ببین سفته یا دردش میگیره

انگار یه چیزی زیر پوستش عفونت کرده امشب تتراسایکلین سایکلین بزن ببند ببین خوب میشه

میخک نیس؟

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی🐣🤍 مامان امیرعلی🐣🤍 ۱۲ ماهگی
مامان اهورا👶🏻 مامان اهورا👶🏻 ۱۳ ماهگی
مامان ᴹᵒʰᵃᵐᵃᵈʳᵉᶻᵃ👼🩵 مامان ᴹᵒʰᵃᵐᵃᵈʳᵉᶻᵃ👼🩵 ۱ سالگی