امسال نمیذارم عزیزم عکس ندارم
ایده ندارم یه هفت سین دارم
بله میچینم بخاطر پسرم ❤️
امسال اصلا حال و حوصله عید نداریم
ندارم
حس عید نیست
درود عزیزم
مادر شما الزایمر داشتن بهترن؟؟
اصلن حس عیدندارم تنها دلخوشی این روزام اینه میخام برم مشهد پیش امام زضا کلی گریه کنم
من این مدل دوس دارم ولی هر وقتی ک جنگ تموم شد میچینم...🥲🥲🥲
اینو میچینم انشالا اگه عمری بود
من میخام اینو درست کنم
کی حال هفت سین گذاشتن داره توی این گیرو دار
عید نیست امسال😭🖤
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.