من امسال میخوام یه تولد ساده ی کوچیک با دوستاش که همسنشن بگیرم
مثلا دوتا بچه های خواهر شوهرم
و دختر همسایمون
ودختر دوستم
همشون تقریبا۳_۴_۵ساله هستن
بنطرم بیشتر بهش خوش میگذره.
منم لایک کن ببینم
تولد پسر من میخوره تو ماه محرم . خودم کبک درست میکنم میز تولد میچینم ازش عکس میگیرم هدیه هم از این پارک شادی براش گرفتم
ما امسال قراره تو کلاسی که میره تولد بگیریم ..بعدشم خونه بادکنک صبح باباش میگیره که بیدار میشه سوپرایز شه ..با کیکواینا .
من نتونستم تولد بگیرم در حد یه کیک و شمع فوت کردن ولی برای شاهان ماشین شارژی خریدم برای ایلهان دوچرخه برای إلین النگو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.