خانما طول سرویسک نرمالش چنده

۴ پاسخ

۳۰ مرز هست باید بیشتر از ۳۰ باشه

من ان تی ۳۳ بودم امروز آنومالی دادم شده بود ۳۱
نگران شدم

بالای ۳۰ ولی بالای ۳۵ باشه بهتره

بالای۳۰

سوال های مرتبط

مامان جوجو قشنگم🐣🐥 مامان جوجو قشنگم🐣🐥 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان در انتظار😍 مامان در انتظار😍 هفته چهاردهم بارداری
مامان منتظر مامان منتظر هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دیاکو مامان دیاکو هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته سی‌وششم بارداری