۹ پاسخ

سلام عزیزم خوبی ببخشید هوای شهرتون چطوره ؟

بالای صفحه نگاه کن اون سیم کارت که پیام فرستادی اون بیار تو پبام باز ارسال کن اگر دو سیم داری مال اونه

کلا پیام نمیتونی بدی منم خواستم بدم نمیره

دوتا سیم‌کارت داره ؟

زنگ‌بزن ۹۹۹۰ اگ همراه اول

بلاک نیستی؟؟

انتن....

انت نمیده حتما

شارژ نداری

سوال های مرتبط

مامان دلسا قبادی مامان دلسا قبادی ۲ سالگی