۳ پاسخ

منم پسرم واکسن ۶ ماهگی زدم شیر میخوره بالا میاره استامونفینم میدم بالا میکاره اسهالم هشت

وای من فردا باید بزنه اینقد استرس دارم روانی شدم چیه واکسن اه

وقتی بالا میاره بلافاصله دوباره شیر نده،یه وقفه حدودا بیست دقیقه‌ای بنداز

سوال های مرتبط