مبارکتون باشه خیلی سخته مستاجری اون قسمتی که نم میده ایزوگام کنین از بیرون
مبارکتون باشه،به امید خدا زودتر امتیازهارو هم میگیرید.ما خودمون دو سال طول کشید امتیازهارو بگیریم
خیلی سخته منم خودم خونه ساختم یعنی واقعا دهنمون سرویس شد خیلی خیلی بد و سخت بود مخصوصا همین امتیازهاش که من خودم هرروز پرونده هارو زیر بغلم میزدم میرفتم از این اداره به اون اداره چون شوهرم سرکار بود صبح ها . درکت میکنم سخته ولی وقتی بری توش بشینی یه نفس راحت میکشی به اون فکر کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.