منم امروز رفتم سونو الان دقت کردم زده سفالیک منظورتون اینه ک سر بچه پایینه؟خطر ناک نباشه ؟ممکنه بچرخه بازم یا نه؟تو رو خدا یکی بمن توضیح بده من بارداری اولمه زیاد اطلاعات ندارم
واسع من ک نچرخیده هنوز
من الان سفالیک
فک نکنم
واسه من از ۲۵ هفتس همون سفالیک مونده
سفالیک بیشتر دوس دارن انگار🥲🥲
سفالیک باشه درصدخیلی کمی داره بچرخه
ارع هنوز جا داره ميچرخه
اره فکر کنم بچرخه تا هفته ۳۶ کلی میچرخه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.