مامانا۲۸هفته بچم سفالیک بود بنظرتون میچرخ!!

۷ پاسخ

منم امروز رفتم سونو الان دقت کردم زده سفالیک منظورتون اینه ک سر بچه پایینه؟خطر ناک نباشه ؟ممکنه بچرخه بازم یا نه؟تو رو خدا یکی بمن توضیح بده من بارداری اولمه زیاد اطلاعات ندارم

واسع من ک نچرخیده هنوز

من الان سفالیک

فک نکنم
واسه من از ۲۵ هفتس همون سفالیک مونده
سفالیک بیشتر دوس دارن انگار🥲🥲

سفالیک باشه درصدخیلی کمی داره بچرخه

ارع هنوز جا داره ميچرخه

اره فکر کنم بچرخه تا هفته ۳۶ کلی میچرخه

سوال های مرتبط