خواهشا کسی که تجربه نداره نیاد نظر بده طرف استرس میگیره 🙏🙏🙏
آره بابا من ۲۷ بودم ۲۰ هفته فقط شیاف میذارم
بستگی داره به بدنت بعضیا هست میره بالا یا تغییر نمیکنه تا آخر بعضیا هم هستن میاد پایین به نظرم بهترین راه اینه مدام چک کنی
من ۲۸ بودم شیاف استفاده کردم و استراحت نسبی هم داشتم دو هفته بعد شده بود ۳۲
زنداداشم 28 بود استراحت مطلق سرپا نموند توالت فرنگی پله اصلا بعد شد36
البته اون هفته دوازده اینا بود
بستگی به بدن هر کسی داره احتمالش هست بیاد بالا اگه استراحتت مطلق باشه و فقط برا دسشویی پاشی حمومتم کوتاه و هفتگی باشه حفظش میشه کرد معمولاً
بستگی داره اگر با استراحت و شیافم باز بیاد پایین باید سرکلاژ کنی
اره من فقط استراحت کردم رفت بالا شیاف واین چیزا نذاشتم
اره من ۲۹ بودم استراحت کردم اومد ۳۱ کم کم میاد بالا اگه شیاف بزاری استراحت کنی
نه باید پساری بزاری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.