طول سرویکس ۲۸با شیاف و استراحت اوکی میشه؟

۹ پاسخ

سرکلاژ کنی بهتره

چون هفته تون پایینه باید ببینی دکتر چی میگه من توی ۲۸هفته سرویکسم ۲۵شده بود استراحت مطلق شدم با شیاف

بایددکترت تشخیص بده

اره عزیزم، دکترت هرچی میگه گوش بده، منم دقیقا مثل تو بودم، این هفته ها طبیعیه این مشکل، شیاف گذاشتم ب همراه استذاحت خوب نشد، بعد مجدد شیاف و امپول داد ب همراه استراحت تو ۱۰روزشدم۳۶

منم ۲۹ بودم ولی دکتر فقط بهم دوفامد داد و گفت استراحت نسبی داشته باش

خیلی ها همینجا نوشتن با استراحت مطلق درست شده

بستگی به شرایط رحم و جای بچه و بدنت داره که دکتر تشخیص میده

نمیدونم بستگی ب دکترت داره من۲۴/۵ هستم با قرص و شیاف نگهم داشته میگ بارداری اولته سرکلاژ نمیکنم تا جایی ک میشه

باید سرکلاژ کرد🫤

سوال های مرتبط

مامان دلارا مامان دلارا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان هامین🐧❤️🐧 مامان هامین🐧❤️🐧 ۸ ماهگی