#پوشک
#شیرخشک
#فرزند پروری

تصویر
۸ پاسخ

عزیزم ما هم استانی هستیم ادرس قارغ گیر یا همون تولگیر داری

به من گفته بود ۴ سیسی بدم دکتر

پسر منم سرفه خلطی داره با ابریزش بینی....به نطرتون برا اونم خ به بگم باباش بگیره ؟

برا منو صد داد روزی ۳ سی سی

من ۱۰۰ رو هر۲۴ ساعت پنج سیسی میدادم

درسته

والا من امشب بردمش دکتر دقیقا سرفه خلطی داشت نکشته ۲۴ساعتی ۲و نیم سی سی

نه درسته انشالله زود خوب میشه

سوال های مرتبط

مامان 🩵🦔 🩵 مامان 🩵🦔 🩵 ۱ سالگی
مامان 🩵🦔 🩵 مامان 🩵🦔 🩵 ۱ سالگی
مامان 💙ariyan💙 مامان 💙ariyan💙 ۱ سالگی
مامان shahan🧸🤎🍩🪵 مامان shahan🧸🤎🍩🪵 ۱ سالگی
مامان ملکا مامان ملکا ۱ سالگی
مامان 🍒ایلین موفرفری مامان 🍒ایلین موفرفری ۱ سالگی
مامان آریامهر🦥 مامان آریامهر🦥 ۱ سالگی
مامان معجزه خدا🧿 مامان معجزه خدا🧿 ۱ سالگی
مامان 🍒ایلین موفرفری مامان 🍒ایلین موفرفری ۱ سالگی