برو خونه ات چیکار ما دارن
دیشب خبری نبود از نصف شب نزدن دروغ چرا میگن دیشب ۹و۴۰ دقیقه امده بودن😂
والا معلوم نمیکنه که دیروز زدن جر دادن امروز فک کنم از خجالت دیروز بود که نزدن،معلوم نیست دوباره چه روزی بزنن اگه جات خوبه بمون همونجا،اگه باید برگردی که بیا مراقب خودت باش
اتفاقا دیشب زدن
منم دلم برا خونم تنگ شد
هنوز ادامه داره
دیشب زدن ولی امروز خبری نبود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.