خانماا
اگ خدایی نکرده کیسه آب پاره شه متوجه میشن؟؟

۳ پاسخ

عزیزم من زایمان قبلیم ۳۸ هفته کیسه آبم پاره شد انگار شیر آب رو باز کردی اینقدر زیاده

آره گلم حجم آب میگن خیلی زیاده
اصلا نگرانش نباش

عزیزمم نباید نگران کیسه اب باشی یبار من سره همین خیلی نگران بودم که دکترم گفت اگه ابی که ازت خارج میشه به رنگ زرد یا سبز بود یا بودار بود حتما باید چک بشی در غیر این صورت ترشح محسوب میشه

سوال های مرتبط

مامان جوجوی من مامان جوجوی من هفته بیست‌وپنجم بارداری