۴ پاسخ

والا بچه منم همینه دارم دق میکنم از غذا نخوردنش دم غروب انقذ گریه کردم سرم داره میترکه

دختر من از هشت ماهگی میخورد عاشق غذا بود ولی الان لب نمیزنه به زور شاید دو قاشق بخوره همه میگن از دندونای آسیابه داره در میاد درد دارن

بچه منم همینه شیر بهش کمتر میدم تا غذا بخوره ولی بازم خیلی خوب نمیخوره مگر اینکه با ماست بهش بدم امتحان کردم هر چی نرمتر باشه بهتر میخوره

بچه منم ۱۵ ماهشه ی قاشق برنج هم نخورده تاحالا
فقط سوپ میخوره هرروز براش سوپ میزارم

سوال های مرتبط