۳ پاسخ

اگه خیلی تکرار میشه برو اورژانس شاید انقباضه

سردخترم هفته تو همینطوری بودم آخرشم سزارین شدم هفته 36هفته و پنج روز بود

منم همینجوری میشم استراحت کنم بهتر میشم

سوال های مرتبط