دکتر ویلا اصغری گنبد،
من شنیدم زیرمیزی میگیری ۷،۸ تومن
بیمارستان شهدا هم رایگان
اونجا من مطلع نیستم ولی گرگان دکتر قنبرنژاد زیرمیزی میگیره بیمارستان تامین اجتماعی حکیم جرجانی انجام میده
دختر اولمو همین کارو کردم دومی هم همینطور
اینای ک من گفتم شهدا میرن دولتیه خودمم سزارین اختیاریم ولی از زیر میزی نمیدونم چقد میگیره چند روز دیگه میرم میپرسم
سعیده عارف هم هست مینا عباسپور هم هست
یکی اومده بودبهش نامه دادگفت من هزینه نمیگیرم همون هزینه بیمارستان کافیع
عزیزممریم مزجی مینودشت بیمارستان برزویه سزانجام میده زیرمیزی نمیگیره پول بیمارستان فقط میشه ۳۰تومن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.