خانوما جنسیت دختر سمت چپه یا راست

۱۰ پاسخ

منم دخترم سمت راستم بود،ولی این نی نی رو بیشتر سمت چپم احساس میکنم

دختر،سمت راستمه

برا من دختره ،سونو که میگیره سمت راستم بود

چپ..ه

برا من دختره سمت چپ

من دختره سمت راست

برا منم دختره سمت چپ

برا من دختره سمت چپه

دختره سمت چپم

برا من دختره سمت چپ

سوال های مرتبط

مامان خدا داد مامان خدا داد هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آیه ماه مامان آیه ماه هفته سی‌ودوم بارداری