۳ پاسخ

برا منم درد میکرد چون جای گره خشک شده بود بخیه رو می‌کشید. نهمین روز بخیمو کشیدم از دردش راحت شدم

طبیعیه برا منم وحشتناک درد میکرد که میخواستم بمیرم

سزارینم بخیهامو‌نکشیدم هنو

سوال های مرتبط

مامان اوا و ایلین مامان اوا و ایلین ۱ ماهگی
مامان جوجه رنگی🐣🐦 مامان جوجه رنگی🐣🐦 ۱۲ ماهگی
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی