کسای ک شیرخشک میدید بچهاتون لاغرن یا خوب وزن گرفتن

۷ پاسخ

خوب وزن گرفتن

نی نی من با این که زود به دنیا امد چند روز و وزنش هم یه کوچولو کم بود ولی با شیرخشک الان وزنگیزیش خوبه. معمولا شیرخشکی ها تپل میشن

بچه من که خیلی کم وزن گرفته🥲

واسه من متعادله

رو نمدار سبزه و عالیه

معمولیه

من پسرم شیرخشکی بود خیلی تپل بود

سوال های مرتبط