خوب وزن گرفتن
نی نی من با این که زود به دنیا امد چند روز و وزنش هم یه کوچولو کم بود ولی با شیرخشک الان وزنگیزیش خوبه. معمولا شیرخشکی ها تپل میشن
بچه من که خیلی کم وزن گرفته🥲
واسه من متعادله
رو نمدار سبزه و عالیه
معمولیه
من پسرم شیرخشکی بود خیلی تپل بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.