من شربت کولیکز و کامی کالم میدم
خیلی بهترمیشه بهش کمک میکنه ک گازهای شکمش خالی بشن و دردش کم بشه
من کولیک ایز میدم بعد نیمساعت شکمش کار میکنه دو شب پیش خیلیی نفخ داشت دخترم یک ساعت تمام جیغو گریه شدیدد نفس گرفت انفقد گریه کرد همینکه قطرشو دادم بعد نیمساعت دوتا زور زد تموم زود شستمش خوابید طفلکم اولین بار بود اینقدد عذاب کشید خودم لوبیا زیاد خوردم نفخ زیاد داشت
من دکتر اول بي بي کر و دایمیتیکون داد
بعد الان کرده بایولاکت و اهورا نی نی
من چندتاامتحان کردم دیدم اثری نداره دیگه هیچی ندادم
پدی لاکت هر روز عصر ۵ قطره، کولیکز نیم سی سی ساعت ۷:۳۰ شب که راحت بخوابه
pedia colic
شربت اهورانی نی
بایولاکت
هر ۱۲ ساعت ۷ قطره میدم خوبه از گریه هاش کمتر شده ولی خوب خوب نشده
اینفاکول
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.