۳ پاسخ

مشکل معده پیدا کردیم من صب میگفتم شاید هویج شاید استخوان شاید نون خشکس😂😂😂

اره اسید معده هست

منم همینجوریم معدم باد زیاد داره بادمعدمو ک خالی میکنم گلومم خالی میشه ازین وضعیت خسته شدم

سوال های مرتبط

مامان رادمهروتودلی مامان رادمهروتودلی هفته سی‌وششم بارداری