۳ پاسخ

بله قرص میدن برا معده و حل میشه

دقیقا😐😐ب خاطرش شش کیلو کم کردم خیلی حس مرخرفیه هنوزم دارمش

من شدت تهوعم بالا بود حس میکردم یه چیزی تو گلوم میجوشه به دکتر گفتم یه قرص پپتی لاک داد برای کنترل اسید معده چند روز خوردم اوکی شدم

سوال های مرتبط

مامان رادمهروتودلی مامان رادمهروتودلی هفته سی‌وششم بارداری