۳ پاسخ

من صبح ها اینجوریم انگار ی چیزی تو گلومه قورت‌ش میدم باز میاد بالا

منکه این جور نیستم هیچ حسو علائمی ندارم سپردم ب خدام

تیروئید بارداری نگرفته باشی

سوال های مرتبط