۱۴ پاسخ

عالیهههه عالی

من سه ساله کردم خیلی راضیم

من انجام دادم خیلی راضیم

خوبه،بعد از ترمیم اولی که میری قشنگ تاسالها برات می مونه البته بستگی به کیفیت رنگم داره.من راضی بودم

من نزدیک ۸سال میشه اولین بار میکرو کردم خیلی راضی ام ۳ بارم تا حالا تکرارش کردم

من پارسال انجام دادم هنوزم ماندگاری داره خوبه راضیم

من راضیم یه ساله که اصلا مداد هم نمیزنم حتی موقع ارایش فقط ژل ابرو میزنم

من ۷-۸ساله انجام دادم پیش مریم حمزه ای الان خیلی کمرنگ شده دیگه ولی مواد مصرفیشون خیلی خوب بود چون ی ذره هم پخش رنگ نداشت برام

من سه سال پیش اولین با با قلم زدم دیگه امسال دیدم خیلی کمرنگ شده و ابروم خالی نشون میده مجدد زدم ولی با دستگاه زدم که ماندگاریش بیشتر.

من سال ۱۴۰۱انجام داوم جزوبهترین کارایی بودکه کردم نمیگم مثل روزاوله نه کمرنگ شده ولی هموزم قشنگیشوداره البته ابروهای من مدل دخترونس

من ناراضیم کاراش فیک بود تو پیجش نفهمیدم بیرون از کادر ابروبرام زده

منم خیلی راضیم همیشه ابرو هام مرتبه

من‌سه ساله کردم دوسال رفتم‌ترمیم امسال نرفتم منتهی موقع آرایش باید ی سایه ابرو بزنی

منکه خیلی راضی ام

منم انجام دادم عالیه فقط جایی برو ظریف بزنه و مواد خوب

سوال های مرتبط