۴ پاسخ

من سانستول همراه زینک دادم خیلی بهش ساخته بود اشتهاش باز شده بود و تپل شده بود

من یه دوره دادم اصلااا اثر نداشت رو دختر من

من برای رشدش دکتر دو دوره داد خوب بود اشتهاش بهتر شد

آره خوبه هم برااسهال هم برااشتها ولی یه ماه بیشتر نده

سوال های مرتبط