من زایمان کردم ولی خیلی سخت گذشت

۳ پاسخ

ب منم خیلی خیلی موقع زایمان سخت گذشت
طبیعی بودی یا سز

ولی گذشت..


درد بی عاری
باز سال دیگه دلت میخواد بچت دو تا بشه

ای جانممم مبارک باشه عزیزم

سوال های مرتبط