عزیزمممممم 🥹🥹🥹
ولی دیدن نینی ارزششو داره
عزیزم طبیعی خیلی سخته مبارک باشه...پیشنهاد من به همه سزارینه
مبارکت باشه عزیزم
من که اصلا گریه هیچی نکردم
بسلامتی عزیزم مبارک باشه😍✨.
برا تاپیکا قبلی باهم در مورد وزن تفهام داشتیم🤣برا همون خواسم بپرسم اخر موقع زایمان چند کیلو شدی؟
و الان ک زایمان کردی و چند روز گذشته چقد کم شده ایا🤔
عزیزم مبارک باشه ان شاالله همیشه تنش سلامت باشه از چشم بد دور باشین کدوم بیمارستان رفتی
ای جانم عزیزم قدم نو رسیده مبارک😍😍
اخیییش بلخره راحت شی دیگه
چند ساعت طول کشید زایمانت؟
بسلامتی عزیزم مبارک باشه 🥲💙🌸
عزیزم سایت بالا سرش باشه همیشه مبارکه ❣️🌟
خیلی مبارکه جان دلم ❤❤🧿🧿
قدم نو رسیده مبارک خسته نباشی مامانی🥰
انشالله بسلامتی بزرگش کنی فداتشم🫠💙مبارک باشه قدم نورسیده قشنگم☺️
مبارکهههههه چرا عزیزم
مبارکتون باشه طبیعی وحشتناکهههه من زایمان سومم هست ولی خیلی میترسم
مبارکه عزیزم اون همه درد ارزششو داشت حالا دیگه قوی تر از قبل برو جلو و اتفاقات لحظه زایمان و فراموش کن ، تو قوی ترینی
بسلامتی عزیزم🥰
مبارکت باشه ناز انشالله ب سلامتی
چشمت روشن عزیزدلم پاقدم آقا کارن پر از خیر و برکت و شادی باشه براتون ♥️😘
سخت ک بعله خیلیه ،ولی ارزشش رو داره 😍
مبارک باشه زایمان اول شاید یکم سخت تر باشه زایمان ای بعدی. بنظرم بهتره من دوتا زایمان طبیعی داشتم دومی زودتر اومد
وای عزیزم حتما طبیعی بودی
خیلی سخته روح. روان ادم متلاشی میشه
مباااارک عزیزمممم😍🐣قدمش مبارک باشه نی نیمون بلاخره اومد❤️
مبارکه عزیزم سخت برای همس مهم اینه بسلامتی زایمان کردی
الهی بسلامتی و دل خوش مبارکت باشه عزیزم 😍🥰😘
عب نداره هرچی که بود گذشت
مبارک باشه
طبیعی یا سز؟
مبارک عزیزم 😍🩷 وای چرا سخت🥺طبیعی بودی ؟چند هفته؟
چرا اپیدورال نزدی مگه
مبارکه بسلامتی عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.