سلام خانوما برا nt اول سونو دادین یا ازمایش؟

۹ پاسخ

اول سونو بعد سونو ازمایش

اول سونو بده بعد با برگه سونو برو ازمایشگاه

هردو با هم

اول سونو

من فقط سونو

سونو

سونو عزیزم

اول سونوگرافی
فرداش رفتم آزمایش خون

اول باید سونو رو بدی عزیزم

سوال های مرتبط

مامان نخود فرنگی💗🩷 مامان نخود فرنگی💗🩷 هفته سی‌ویکم بارداری