۲ پاسخ

یجا تو رسالت هست ساختمان برج سپید ب من کفتن اونجا خوبه اما من نرفتم هنوز
جایی پیدا کردی ب منم بگو

سیما والا و ایروانی رو شنیدم کارشون خوبه
من خودمم دنبال یه جای خوبم🥲

سوال های مرتبط

مامان دیان مامان دیان ۱۵ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۴ ماهگی
مامان آرسام مامان آرسام هفته سی‌وهشتم بارداری