۱۰ پاسخ

یه راهنمایی کنمت .واجب در حد ی کیف بخر .
بقیش بده برا خودت یا بچت طلا .یا ی وسیله خونه ک لازمته
بخدا که من هر چقد دقت میکنم میبینم سیسمونی خیلی چیزاش بدرد نخوره
باز هر جور صلاحته شاید ذوق داری

من تخت نگرفتم چون بچه توش نمیخوابه. به جاش گهواره خریدم. کالسکه و روروعک و کریر هم قیمت معمولی و رو به پایین برداشتم چون نهایت یسال استفاده بشه. به جای هزینه های الکی، طلا خریدم که واسش بمونه

ست بیمارستانی
حوله ولوازم بهداشتی
شیشه شیر پستونک
پتو
دورپیچ
زیرانداز تعویض
دوسه دست لباس من اینارو خریدم هنوز

مامان جونيا سال نو مبارك
مامان جونيايي كه دنبال سيسمونى و اكسسورى اتاق كودى هستن
ميتونن در پيام رسان هاى داخلى پيام بزارن تا نمونه كارهامو براشون بفرستم باهر طرح و تركيب رنكَى قابل سفارشه ودر كمترين زمان ممكن ارسال ميشه۰۹۰۱۲۴۲۵۳۹۷

تصویر

کلا وقتی میری سیسمونی فروشی هی میگن اینو بخر اونو باید برداری ولی واقعا سبک زندگیتونم مهمه
مثلا من کالسکه و کریر و تخت و حتی پشه بند و ست رختخواب برای توی خونه که چند دست برداشتم برام هیییچ کاربردی نداشت.
مثلا سرلاک خوری . ظرف غذا. چندتا شیشیه شیر که میگن بردار حتی خیلی لباس ها و پاپوش و این چیزا خاک خوردن.
بعدم فصلی که بچتون بدنیا میاد رو برا لباس خریدن در نظر بگیرید
ولی مثلا گهواره خیلی کاربردی بود با اینکه تا ۶ ماهگی استفاده کردم

لباس و کیفش الان بخر حتما چون خیلی گرون میشن بقیش میشه خورد خورد خرید هنوز ک 5ماه دیگه داری

کیف بچه
لباس سایز 0و 1و 2 و3 از هرکدوم 2تا3 دست
بخصوص سایز 0و 1 جتما 3دست بگیر چون معمولا تو بیمارستان من دیدم اشنامون 3دست بچش لباس کثیف کرد
کریر
قنداق سویسی یا فرنگی
تب سنج
خشک کن
پتو دورپیچ
پستونک و یه شیشه شیر کوچیک
فلاسک
اینا بنظرم واجب اولیه
البته من مامان اولیم تجربه بقیه بمن اینا بود
لباسم میخوای بگیری حتما توش بادی باشه

لباس بیمارستانی
حوله
زیر انداز تعویض
خشک کن
شیشه شیر
کیف
پتو ...

عزیزم توی خود نرم افزار گهواره لیست داره
اونایی که ستاره داره ضروری تره

به نظرم خیلی شخص به شخص متفاوته این لیست، مثلا من تو اطرافیان خودم چند ساله خیلی دقت کردم که ببینم کی از چی بیشتر استفاده می‌کنه و مثلا به این نتیجه رسیدم که اون دستمال هایی هست که برای دورپیچ و خشک کن استفاده میشه اونا خیلی زیاد لازم میشه و بهتره تعداد بالا بخرم و خب این چند سال هرجا پارچه فلانل دیدم خریدم برای خودم درست کردم ولی میبینم خیلیا با سه چهارتاش کلا بچه بزرگ میکنند و هیچ کم و کسری هم حس نمیکنند!!

سوال های مرتبط

مامان میران مامان میران هفته سی‌وهشتم بارداری