هرروز میرم میخورم به امیداینکه تازه بمونه🤧🤣😂😂😂
کاش منم دغدغم نگهداریش بود والله چند وقته هوس کردم برم بیرون میگیرم ولی فکر نکنم تو خونه ما اونقدری دوام بیاره که خراب شه
والا اونقدر ی نمیتونیم بخریم که بمونه کهنه شه ماشالله انقدر ارزونِ
من اجیل تر رو نمیدونم چجوری باید نگهداری کرد
اما اکثرا چیزای تر رو توی شیشه یا ظرف پلاستیکی در دار و داخل یخچال نگه میدارم
آجیل خشک هم که تو ظرف شیشه ای یا پلاستیکی میریزم درشو سفت میبندم توی کابینت میزارم
من داخل یخچال میزارم قسمت کشو
من تو ظرف در بستع داخل فريزر
تو دوتا مشما در بسته و کیپ داخل یخچال دور از محل نگهداری ماهی و سبزیجات بو دار، تا بکسالم میمونه
درشو باز نذار تو محیط خونه نم میکشه.
من اگه خام باشه میذارم یخچال. اگه خشک و نمکی باشه خراب نمیشه میذارم تو پلاستیک خودش بعد توی یه سبد دیگه یه جایی ک نور و نمناک نباشه نگه میدارم
فریزر میزارم تو چندتا طرف کوچیک برای مصرف ده روز همونو میارم تو دمای اتاق میمونه اکی میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.