اولین غذا کمکی که شروع کردین چی بود؟

۷ پاسخ

از پایان ۶ ماهگی شروع کردن با فرنی آرد برنج و خیلی خیلی رقیق درست کردم و اولش با یه قاشق مربا خوری شروع کردم و هر روز یه قاشق اضافه کردم

پوره سبزیجات

دکترا میگن هفته اول با فرنی برنج هفته دوم سوپ ساده و هفته های بعد پروتئین و زرده تخم مرغ و پوره کم کم اضافه شه

فرنی.طبق دستور پزشکش

با پوره موز مي خوام شروع كنم

با سبزیجات بخارپز شروع کنی بهتره

من بافرنی شروع کردم

سوال های مرتبط

مامان لیام و تیام🥜 مامان لیام و تیام🥜 ۱۶ ماهگی