دختر منم طعم دار میخورد دکتر براش ساده نوشت که بدم قطره مولتی ویتامین ویتوکید میدم و از اول ،۵ماهکی غذای کمکی رو شروع کردم خداروشکر رفلاکسش بهتر شده
علائم رفلاکس چیه ؟
پسر من خیلی بالا نمیاره ولی خیلی بیقراره دیگه نمیدونم چشه تا شیر میخوره ساکته و اا خوابه ساکته بقیه مواقع هم در حال گریه هست
شش ماه اول باید قطره آ د داد بعد شش ماه مولتی ویتامین شروع میشه من پسرم رفلاکس داره بهش بی بی کر میدم و قطره آد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.