۸ پاسخ

من تو فنجان خودمون بهش آب میدم

پسر من عاشق اینه تو لیوان خودمون آب بخوره میدم دستش خودش راحت میخوره تو لیوان خودش اصن آب نمیخوره🥴

اینه و راضیم

تصویر

برا دختر من اینه چند تا لیوان گرفتم اینو از همه بیشتر دوست داره و میتونم ازش آب بخوره از تو عکسم مشخصه چقدر دوسش داره نمیده عکسشو بگیرم تا دیدم دستمه اومد سمتش🤣

تصویر

با قمقمه نی دار اب میخوره

پسر منم با نی اب میخوره

پسر من اصلا نمیتونه از لیوان اب بخوره همش توی گلوش میشکنه یا خودشو خیلی خیس میکنه😂

برای من از اینه لیوان نی دار رووکو

تصویر

سوال های مرتبط