من با سه روز تاخیر 200بود....اینکه عالیه مال شما
خوبه گلم
بتات خیلی خوبه عزیزم نگران نباش دکتر یه حرف مفتی زده
من یک هفته تاخیر داشتم بتام ۲۰۰ بود بود یادمه ۲۱بهمن آخرین پریودیم بود مشکلی نداره بنظرم دکتر کن دوباره آزمایشو دو روز دیگ
منم موعدم ۱۹بهمن بود فردا میرم ازمایش درخواست دوستی میدم قبول کن
بتا ک خوبه من پسر اول ۳ روز تاخیر رفتم ازمایش ۶۰۰ خورده ای بود تو ۷ هفته قلبش تشکیل شده بود الان ۴ سالشه
بنظرم دکترتو عوض کن
سیکلت چند روزس
ببخشیدااا ولی بتات ۷۰۰ و خورده اییه خیلی خوبه
من بتام ۴۰۰ بود😐قلبشم تشکیل شده داخل رحمم هست
این آزمایشوکی دادی؟
عزیزم من اخرین پریودم ۲ بهمن بوده
روز موعد بتا دادم ۸۶ بود بعد ۳ روز ۲۶۱ و بعد یک هفته تاخیر ۱۳۷۶
منم خیلی نگران بتا بودم
ولی اگر سر ۴۸ ساعت دوبرابر شد بارداری سالمه انشالله
تکرارش کن دو روز بعدش باید دوبرابر بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.