من تهرانی نیستم اماعزیزم بااین شرایط اگ خونه مستقل ازخودتونه بمونیدخانوادتم راضی کن بیاین پیشتون تادیگ خیالتم راحت بشه
انشاالله که جنگ تموم بشه این ازاین آوارگی دربیاییم 😔🙏🏻
عزیزم خیلیا الان از خداشونه خونه داشته باشن روستا
میخوای بیای توی شلوغیه تهران براچی؟؟؟؟اونم با دوتا بچه!!!
سعی کن خانوادتو چند روزی بیار خونه روستاتون
دیگه خونه از خودته راحتی
من خونه پدرشوهرم روستاس اما راحت نیستم
فعلا این هفته رو هم بمون چون کله زرد خیلی حرصی شده توئیت زده این هفته خیلی شدیدتر میزنم لااقل تا بعد چهارشنبه سوری بمون
بمون اونجا گفته قراره سنگین بزنه
ب نظرم بمونید روستا
ب مامانت ایناهم بگید بیان پیش شما
روستاکه خیلی قشنگه زندگی روستایی خیلی خوبه .مادرو پدرتو بگو بیان دوهم اونچا باشید خونتون که مال خودتونه
اینو من توی خبرا دیدم این هفته گفتن سخته
ت بازم روستا خونه خودتی من چی بگن ک خونه بابام خواهرام هر دقیقه تیکه میندازن وو کلی حرب
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.