۶ پاسخ

منم آویفراستفاده می کنم دوست داره پسرم

ی سوال بپرسم ازت خواهش میکنم جواب بده والا انقد ک من امروز این سوالو تو گهواره پرسیدم ی نفرم جواب نداد🫠ی کوچولو از مولتی رو بچکون رو دستت ببین ی حالت دون دون داره؟؟؟من‌ دو روزه دارم‌میدم ی حالت دونه دونه داره میترسم میگم‌نکنه خراب باشه میخوام‌ببینم برای همه همینجوریه یا ن

من اهن اینو ۱۰ قطره میدم

۱ سیسی

یک قطره چکون کامل در یک شبانه روز

روجعبه میزنه معمولا میگن ۱۵قطره یا یک سیسی

سوال های مرتبط

مامان لارا پری دریاییم🧜🏻‍♀️ مامان لارا پری دریاییم🧜🏻‍♀️ ۱ سالگی