۵ پاسخ

اره بابا نگران نباش طبیعیه توی دخترا

من مکمل کلسیم میدادم فک میکردم ازون باشه،ب دکترگفتم گفت اگر ناراحتی نداره بچه ،سوزشی چیزی،مساله ایی نیست،حالا شما مایعاتم ب اندازه کافی بده،مال من پسرهستش

تمیز بشورش عزیزم....نه خیلی محکم ها....آروم با آب ولرم.
احتمال داره کرمک باشه

دخترمنم اینطور مبشه چندتا دکتر بردم اصلا متوجه نشدن چی میگم

نوک دودولش عفونت ادراری نداره عزیزم ،؟

سوال های مرتبط

مامان 💞محیا گلی💞 مامان 💞محیا گلی💞 ۶ سالگی