۷ پاسخ

اون پایین هد برای گم خونی احتمالا دور اهنت رو ببره بالا دکتر
ولی قندت چ خوب کنترل شده بازم رعایت کن ولی برنج اینا بخور نی نی وزن بگیرا

خیلی خوبه
منم همه چی رو حذف کرده بودم دیدم حالم بد میشه نون و برنجم و میخورم آزمایش دادم ۱۰۴ بود شده ۹۳

آفرین دیدی گفتم با رژیم درست میشه.فقط مراقب باش خیلیم نیاد پایین خطرناکه برا هردوتاتون. قند دوساعته هم عالیه.خودت رژیم گرفتی؟

تقریبا یک ماه

چقدر اومده پایین

عزیزمhgp مربوط به هموگلوبین هست یک نوع پروتئین توخونه فک کنم کم خونیم بهش ربط داده بشه

عزیزم هموگلوبین پایین زده یعنی کم خونی داری و نشانه کمبود آهن هست

سوال های مرتبط