۶ پاسخ

ایبوپروفن بده . اگر باز پایین نیومد ببرش دکتر حتما .تب بالا مال عفونته

تابستانه یکم طول می‌کشه تب بیاد پایین .لباس نخی بپوش تنش هوای خونرو نرمال نگهدار گرم نباشه .از تب سنج استفاده کن . زیر پاهاش آب پیاز بمال .
توی لگن پاشویه نمک و گلاب بریز

به نظرم ببری دکتر بهتره تب خطرناکه

باید تا دو سه ساعت پاشویه بدی؛ با اب ولرم

ببر دکتر عزیز ، خطر داره ،انتی بیوتیک باید استفاده کنه

خوب شربت پروفن بهش بده

سوال های مرتبط