ایبوپروفن بده . اگر باز پایین نیومد ببرش دکتر حتما .تب بالا مال عفونته
تابستانه یکم طول میکشه تب بیاد پایین .لباس نخی بپوش تنش هوای خونرو نرمال نگهدار گرم نباشه .از تب سنج استفاده کن . زیر پاهاش آب پیاز بمال .
توی لگن پاشویه نمک و گلاب بریز
به نظرم ببری دکتر بهتره تب خطرناکه
باید تا دو سه ساعت پاشویه بدی؛ با اب ولرم
ببر دکتر عزیز ، خطر داره ،انتی بیوتیک باید استفاده کنه
خوب شربت پروفن بهش بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.