من چی بگم ک باید برم کرج🫠
۲۹ برم و دوم برمیگردم امیدوارم ک زنده بمونم همه میان چالوس ک در امان باشن ما میریم کرج تو دل آتیش
تا جایی که شنیدم و میدونم مشهد خبری نیست.خیلی خوبه که از این سروصدا پاشی بری اونجا.بخصوص تو حرم که آدم حس میکنه تو بهشته انقدر که زمانو متوجه نمیشی
مشهد خبری نیست
من اگر جات بودم نمیرفتم 🤷♀️
مشهد تا الان ک امن بوده برو دلت باز میشه
مشهد امن و امانه فعلا عزیزم خداروشکر
بیاین چی از این بهتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.