#پوشک #شیرخشک #فرزندپروری

تصویر
۶ پاسخ

من چی بگم ک باید برم کرج🫠
۲۹ برم و دوم برمیگردم امیدوارم ک زنده بمونم همه میان چالوس ک در امان باشن ما میریم کرج تو دل آتیش

تا جایی که شنیدم و میدونم مشهد خبری نیست.خیلی خوبه که از این سروصدا پاشی بری اونجا.بخصوص تو حرم که آدم حس میکنه تو بهشته انقدر که زمانو متوجه نمیشی

مشهد خبری نیست

من اگر جات بودم نمی‌رفتم 🤷‍♀️

مشهد تا الان ک امن بوده برو دلت باز میشه

مشهد امن و امانه فعلا عزیزم خداروشکر
بیاین چی از این بهتر

سوال های مرتبط

مامان الیار مامان الیار ۱ سالگی
مامان الیاس مامان الیاس ۲ سالگی
مامان دوقلوها💙💖 مامان دوقلوها💙💖 ۲ سالگی