۷ پاسخ

مرتب نمیخوری درسته؟باید مثلا ساعت ۱۰ شب بخوری باز فردا همون باشه حالا ۱۰ یا ۱۵ دیقه دیرتر یا زودتر فرق نمیکنه ولی مثلا بشه ۹ یا ۱۱ اینا مرتب نیست

تو چی زیر تایپکم نوشتی منظورت کیه

عزیزم من واس تنظیمی پریود چنروز خوردم بعد لکه بینی افتادم دیگه نخوردم ۵ ۶ روز خونریزی داشتم قرص خیلی بدیه

اطمینان نیومده به این قرصها

نمیدونم لعنتی ها تو قرصا چی ریختن
بنظرم یه چیزیو توش کم و زیاد کردن که زنها باردار بشن
اما برعکس عمل میکنه واسه یه سریا پریود میکنه ادمو

شما سومین نفرید امشب اینو میگید
البته ناگفته نماند که منم دوماه پیش همین اتفاق واسم افتاد
در حالیکه من سر وقت هم قرصامو میخوردم اما بعد از شروع ۵تا قرص از ورقش مجدد پریود شدم
بعدشم لکه بینی ایم🫠دوماهه لکه بینی ایم قطع نمیشه تحت درمانم

گوشی دست بچه این سنی میدی

سوال های مرتبط

مامان نازگل وکوروش مامان نازگل وکوروش ۱۴ ماهگی