شد ۱۲خواهر
منم رفتم تو شش ماه😁🥰♥️
منم منتظرم چون بازم یکی از هفته ها کامل میشه 😍😂
منم منتظر اخر هفتم😅
باز من اخر برج میرم تو 6ماهگی🤪🤣
پنج ماهگی خیلی دیر میگذره واقعا 😂
🤣🤣🤣🤣🤣🤣
منم همینطور
۶ماهگی خیلب طولانی میگذرع مخصوصا اگه توفروزدین باشه
😂😂😂
عع من میخوام برم ۴ماهگی😂
من میرم داخل ۷🙄😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.