زودتر ۱۲شب بشه برم توی شیش ماهگی🩷🩷🩷🩷

۱۱ پاسخ

شد ۱۲خواهر
منم رفتم تو شش ماه😁🥰♥️

منم منتظرم چون بازم یکی از هفته ها کامل میشه 😍😂

منم منتظر اخر هفتم😅

باز من اخر برج میرم تو 6ماهگی🤪🤣

پنج ماهگی خیلی دیر میگذره واقعا 😂

🤣🤣🤣🤣🤣🤣

منم همینطور

۶ماهگی خیلب طولانی میگذرع مخصوصا اگه توفروزدین باشه

😂😂😂

عع من میخوام برم ۴ماهگی😂

من میرم داخل ۷🙄😍

سوال های مرتبط

مامان حلما خانوم مامان حلما خانوم ۲ ماهگی