۶ پاسخ

من که خونریزی جزیی کردم رفتم گفتن بستری شو دهانه رحمت خیلی باز شده . سعی کن با کوچکترین علایم جزیی هم بری چک کنن تا دیر نشده . درد زیر شکم پریودی . فشار به مقعد . احساس مدفوع . دل‌پیچه یا دل‌درد اینا علایم زایمانه . سفت شدن و درد معده . سردرد هم خیلی مهمه شاید فشارت بالا بره

ترشحات واژن چ شکلیه؟وچندهفته ای

سعی کن درداتو تو خونه بکشی بعد ک دردات زیاد شد و منظم سری برو بیمارستان

هر ۵ دقیقه درد پریود گرفتی

درد شکم وپهلو وکمر میگیره ول میکنه

اگه درد داشتی یا انقباض منظم داشتی یا حرکات بچه کم شد باید بری یا ترشح خونی ببینی

سوال های مرتبط