مسمویت بارداری چی

۳ پاسخ

دفع پروتئین ی نو مسمومیت بارداری…و خدایی نکرده اگ پیش بیاد،ختم بارداری میدن.درکل خیلی خطرناک…علائم دفع پروتئین هم ورم ی طرفه.تاری دید.اضاف وزن ناگهانی.و کم تکون خوردن جنین

ببین دفع پروتئین تو سه ماهه سوم رخ میده
من اول ۸ماهگی دفع پروتئین گرفتم
تقریبا کل ۸ماه تحت نظر دکتر تو بخش مادرا پرخطر بستری بودم کنترل میکرد
که بچه وزنش بره بالا
اول ۸ماه دخترم ۱کیلو ۷۰۰_۸۰۰گرم بود
منم وزنم شده بود ۹۰کیلو جلو رشد بچه گرفته شده بود
دکترم با دارو و مراقبت و رژیم وزنم روی۷۰ثابت کرد دخترم یخورده شروع کرد به وزن گیری ۲کیلو۲۰۰شد وارد ۹ماه شدم ختم داد

دفع پروتئین
فشارخون بالا
ورم شدید و افزایش وزن مادر
استپ وزن بچه
خطر از کار افتادن کبد و کلیه مادر
خیلی شدید بشه تاری دید
پایین اومدن پلاکت خون مادر
و....
من بارداری اولم مسمومیت گرفتم و دفع پروتئینم۴۰۰بود تقریبا ماه ۸نو بیمارستان بستری شدم و درنهایت ختم بارداری
ولی خداذوشکر هم خودم هم دخترم خوب و سلامتیم

سوال های مرتبط