سلام خانما
مسمویت بارداری چه جوری ؟ چجوری بفهمیم؟

۲ پاسخ

سلام خانما من قندم یه خورده بالاست چی چیزایی برای کاهشش خوبه ؟

ورم یکطرفه پا و دست بالارفتن یهویی وزن فشارخون بالا تاری دید سرگیجه اینا علائمشه

سوال های مرتبط

مامان مامانِ پِندار🩵🐣 مامان مامانِ پِندار🩵🐣 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان دلا جانم مامان دلا جانم روزهای ابتدایی تولد