منم همینم
کمرم خیلییی زود درد میگیره
یکم زیاد بشینم زیرشکمم میگیره
ولی با استراحت اوکی میشم
عزیزم استراحت کن اگر بهتر نشدی برو ان اس تی بده خیالت از بابت انقباض راحت بشه
منم دارم
احتمالا سرما زده برو بیمارستان اگه دردت آروم نشد
عزیزم تنها کمکما اینهکه بهت بگیم بزو پدکتر چون احتمال داره درد زایمان باشه
استراحت كن منم هفته قبل اينطور شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.