سلام خیلی درد دل و کمر دارم چیکار کنم کمکم کنید

۶ پاسخ

منم همینم
کمرم خیلییی زود درد میگیره
یکم زیاد بشینم زیرشکمم میگیره
ولی با استراحت اوکی میشم

عزیزم استراحت کن اگر بهتر نشدی برو ان اس تی بده خیالت از بابت انقباض راحت بشه

منم دارم

احتمالا سرما زده برو بیمارستان اگه دردت آروم نشد

عزیزم تنها کمک‌ما اینه‌که بهت بگیم بزو پدکتر چون احتمال داره درد زایمان باشه

استراحت كن منم هفته قبل اينطور شدم

سوال های مرتبط

مامان عشق دلم(آرتین ) مامان عشق دلم(آرتین ) هفته پانزدهم بارداری